åskmolnet skulle försvinna med lite solsken

Har kännt mig allmänt tjurig och lättirreterad idag.. Det fick alla på jobbet ta del av.. Nu när jag typ är boss måste jag ju tjata på alla med. Efter jobbet blev det jakt efter en resa nästa vecka. Hittade en billig och bra men var ju bara jag som var redo att boka.. obeslutsamma vänner.. en ser ut som det blir den iaf nu!! hoppas bara att den finns kvar.

Jag har fortfarade inte löst frågan om antalet barer och mudbad i Vang Vieng.  när jag var där var det 6 barer och ett lerbad iaf!! sjukt kul. Men fanns fler barer som var stängda när vi var där.


Vang vieng, big time!!
Kanske Tunisien på fredag!!!


Kommentarer
Postat av: Maggie

OMG, minnen :)

2009-08-05 @ 13:12:59
URL: http://tottiis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0